Akhirnya aku dapat passport


Dah lama sebenarnya aku nak buat passport ni tapi tak berkesempatan. Akhirnya hari ni berjaya jugak aku mendapatkan passport. So, lepas ni takde la halangan untuk aku ke luar negara. Walaupun duit aku melayang RM100 semata-mata untuk dapatkan passport tersebut, rasanya agak berbaloi sebab boleh guna selama 2 tahun. Tujuan aku buat passport ni bukan apa, sebenarnya aku dalam perancangan untuk bercuti ke Indonesia. Kebetulan pulak aku diberi peluang untuk bercuti bersama family under company yang ayah aku kerja sekarang. Sedikit sebanyak dapat la aku berjimat sebab segala tiket flight, hotel, makan minum semua ditanggung. Walaupun agak kecewa menunggu berjam-jam tadi, tapi aku ucapkan tahniah kepada imegresen kerana dapat siapkan semuanya dalam masa 1 hari.


14 yang bergurau:

ezyra taharin berkata...

sye pon da wat pasport ....sabtu nie nak g indonesia gak :)

Unknown berkata...

sangkut dengan marka indon sorang baru kelia..hahaa

Nora Karim berkata...

wah... lepas ni nak pergi merata la eh? bestnya...

Unknown berkata...

alhamdulillah dpt gak keluar jln2 luar negara...

Miss N™ berkata...

syoknya nak pergi bercuti.. :)
indonesia kat mana..? bali ke..?

nanti jgn lupa ole2..hahaha

Unknown berkata...

nk ke bandung.. jom la ikut..

Miss N™ berkata...

Bandung..? syokknya...
Nak ikotttttt..!Heeeee....

Nanti updatelah tempat2 di sana tau.. :)

Unknown berkata...

insyaallah...

Miss N™ berkata...

Bila ke bandungnyer..?
Nur mampu mkn mee bandung jee..hihih

Unknown berkata...

lambat lgi.. prtghan bulan 1...

s h a berkata...

5zol nk g bandung eyh.hehe.jangan lupa shopping bebanyak kt pasar baru.beshnye sume di support.duit boleh simpan utk shopping.pg factory outlet. :)

Unknown berkata...

yeke... nnti nk cuba tgk prabis duit stu...

Sop berkata...

boleh la melancong...

Unknown berkata...

hehe