Sandy....



Minggu ni nama Sandy betul-betul popular. Kalau korang peminat setia Spongebob, mungkin korang kenal Sandy Cheeks ( Satu-satunya tupai yang tinggal dalam laut ). Sandy yang popular minggu ni sebenarnya bukanlah Sandy Cheeks, tapi taufan Sandy. Asal bukak tv je mesti keluar cerita pasal taufan tersebut. Memang ganas sampai Bandar New York terus lumpuh. Apa-apa pun bencana alam ni adalah ujian dari Allah. Secanggih mana pun teknologi yang kita ada tetap tak boleh melawan kekuasaan tuhan. Mudah-mudahan negara kesayangan aku ni terhindar dari sebarang bencana dan terus aman dan makmur.

5 yang bergurau:

Cik Nur berkata...

Teruk juga bencana yg melanda NY kan..
takziah buat mereka...

Faizol Dee berkata...

mudah2an kita terhindar dri sbrg bencana..

khairolina berkata...

muda2han kita jauh dr bencana seperti itu...

Faizol Dee berkata...

tpi asyik ujan je mggu nih.. smpai banjir, ribut pun ada..

Aril Impian berkata...

semoga dijauhkan bencana tu...