Lelaki Dengan Teddy Bear, Ada Masalah Ke?


Ada masalah ke kalau lelaki ada teddy bear? Rasanya tak de masalah langsung. Mengikut fakta, lelaki yang mempunyai teddy bear ni lebih romantik. Kalau beristeri pun jarang bertengkar. Lelaki yang dimaksudkan tersebut adalah lelaki normal dan bukan dalam kategori lembut. Lelaki yang mempunyai teddy bear ini pun bukan bererti bersifat keanak-anakkan tetapi lebih kepada sifat penyanyang. 

Teddy bear di anggap sebagai rakan oleh kanak-kanak. Berbeza jika ianya dimiliki oleh orang dewasa. Sifat fizikalnya yang comel mampu memberi ketenangan terhadap pemiliknya. Bulu-bulunya yang halus memberi keselesaan jika dipeluk. Jadi, tidak hairanlah jika teddy bear ini dianggap sebagai pengganti haiwan peliharaan dan mampu mempengaruhi psikologi kita. Cuba bayangkan jika kita memiliki teddy bear yang buruk dan mempunyai wajah yang menakutkan? Pasti ada yang takut untuk tidur bersendirian. Ini membuktikan bahawa fakta itu benar.

teddy bear
Sebenarnya aku sendiri ada teddy bear di rumah. Seekor beruang dan seekor bunny. Sebelum ni aku tak minat sangat dengan teddy bear ni malah dari kecil tak pernah diasuh untuk bermain benda tu. Disebabkan kisah aku dengan seorang perempuan la aku mula memiliki bear tersebut. Sepatutnya aku hadiahkan kepadanya tetapi hajatku tidak kesampaian. Dia pun dah berkahwin dan siap dah ada anak. Jadi aku simpan la teddy bear tersebut sebagai kenangan. Yang bunny tu pulak aku dapat masa bermain game di funfair. Walaupun aku ada menyimpan benda-benda macam tu, yang pasti aku takkan pernah bermain dengan patung barbie.


19 yang bergurau:

A berkata...

lelaki yang ada teddy bear lee comel . keke. (:

Lina berkata...

hahaha,normal apa???? cute kannn

Unknown berkata...

comel n cute... kembang idung 5zol....

A berkata...

hehe . :)

Kitty berkata...

Tak salah pun kalau lelaki suka teddy bear. Darling kitty pun suka main dengan teddy bear. :p

Unknown berkata...

ahaks.... klu barbie doll?

Kitty berkata...

5zol suke barbie doll ke? Ahaha!

Ana Najwa Muhit berkata...

Takde masalah pun ,chill :)

Unknown berkata...

hehe... trasa comel diri ini...

Ana Najwa Muhit berkata...

saya lagi comel . .haha

Unknown berkata...

eleh..dengki la tu..

Rulita.park berkata...

ya ampuunn imutnya hahhhaaa :D ahha kayak mister bean ya?pegang tedy bear sana sini.. (hehhe bercanda loh) :D

Unknown berkata...

itu teddy mr bean belum dibeli.. klu dibeli bisa diberi pada Rulita..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

comel jer ada teddy bear...ekekeke

Unknown berkata...

haha... waniey pun ckp comel.. malu..

Tanpa Nama berkata...

nice tedy bear....
tu ada lagi satu yang besar nape tak masukkan sekali..


Sekadar berkongsi <a href="http://malaysia-classic-motorcycle.kaninchengeschichte.com/index.php/title?blog=1><b>Suatu ketika - di memoriku masih segar</b></a>

Unknown berkata...

hah... mane yg besar lgi? kecik je smua yg ada...

nurul barakah berkata...

comel nye 5zol punye teddy bear...

Unknown berkata...

nurul pun comey....