Selamat Hari Raya


Dah nak habis puasa rupanya. Dalam hari-hari terakhir macam ni la banyak pulak penyakit menyusul especially sakit perut dan demam. Tapi mesti sabar. Kuatkan iman dan jangan cepat mengalah. Baju raya pun tak beli lagi coz tak sempat. Mungkin 2-3 hari sebelum raya baru shopping. Masa tu la banyak diskaun kasi potong habis. Tahun ni rumah aku tak de cat baru. Hanya ada lampu lip lap sebagai penghias. Langsir dan karpet mak putuskan untuk pakai yang lama. Kuih raya berlambak tapi semua 'cash n carry'. Mak cakap tak larat nak buat kuih banyak-banyak. Aku pun bukan pandai tolong bab buat kuih ni. Silap-silap separuh masuk balang, separuh masuk ke perut. Mudah-mudahan raya tahun ni lebih bermakna dan penuh keberkatan. Alhamdulillah diberikan nikmat lagi untuk tahun ini. Selamat hari raya semua. Maaf zahir dan batin.


11 yang bergurau:

khairolina berkata...

hahahaha... sama la ngn aq.. demam xterkata.. adeeiii.. kitorang pon cash n cary jgk kueh raya.. baju ko xbeli lg?? aq nyerr dah ade.. beli kain dan suru jait je.. hehe..

btw kad raya sampai dah ke??

5zol berkata...

haha.. blum samapai la lina... jgn tggelam dlm laut suda.. x pun posmen tgh cuti...

NANA berkata...

zol pn demam??sma laa kita..hehe..slmt hari rayaaaa

5zol berkata...

sama je smua demam.. cam ade jodoh je..

A berkata...

salam aidilfitri :D
* lama tak singgah sini . ngehngeh.

5zol berkata...

salam aidilfitri jugak.. hehe

Sop Nama Saya berkata...

Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin dari Sop dan keluarga

http://www.sop.name.my/2012/08/ucapan-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

Zuiyanhong berkata...

Selamat Hari Raya, member.

5zol berkata...

letih braya.. sori klu x smpat mmbls blogwalking dgn ksibukan aidilfitri ni... anyway slmt hri raya smua..

mia liana berkata...

selamat hari raya ya....

5zol berkata...

camat ari raya mia...