Siapa bilang jejaka melayu tak pandai memasak?


Dah berbulan sebenarnya aku tak sentuh kuali atau lebih mesra digelar sebagai belanga ni. Tetiba pulak beberapa hari lepas rasa rajin nak memasak. Bahan-bahan tak banyak. Yang ada sosej dengan nasi sejuk. Jadi aku siapkan sedikit bahan campuran lain maka jadilah nasi goreng sosej. Tak de la sedap sangat. Tapi kira ok la kan dari sesetengah tu yang pandai masak air je. Paling penting dapat mengisi perut yang kelaparan.

nasi goreng

6 yang bergurau:

myfreeminded berkata...

Suami akak melayu apa, dia mmg pandai masak. Haha

Faizol Dee berkata...

tu dah kawin.. 5zol blum kawin..

myfreeminded berkata...

So asahlh bakat terpendam dlm hal memasak ni, nennt boleh impress bakal istri Fzol bahkan bakal mentua. :)

Faizol Dee berkata...

hehe... ye la tu..

Cik Nur berkata...

oklah tu..masak sendiri..
jimat..dan kenyang..hihhi...

Faizol Dee berkata...

yup.. plg kurang x mmbazir nasik sejuk tuh.. klu x mesti buang camtu je...