Entry ini tidak panjang


Akhirnya telah masuk tahun 2013. Aku pun tak nak membebel panjang. Selalunya entry yang panjang ni bukan fully orang akan baca. Kalau semua tulisan berisi tak pe gak kan? Ni habis semua haru-biru. Bukan orang yang membaca je tak paham, penulis sendiri pun paham. Tujuan aku menulis entry ni sekadar mahu ucapkan SELAMAT TAHUN BARU. Kalau aku tulis panjang-panjang karang dah jadi perutusan pulak. Jadi baik aku ringkaskan sependek mungkin. Azam aku tahun ni biarlah rahsia. Bukan apa, takut tak tercapai nanti malu lak sebab dah heboh. Apa-apa pun, semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya.

3 yang bergurau:

Sop berkata...

selamat tahun baru bro

Cik Nur berkata...

Selamat tahun baru 5zol..!
tentu xsabar nak pergi bandung kannn...
asikkk..!

Faizol Dee berkata...

ha ah.. x sabar dah.. hehe..