Kenapa aku buang iklan Nuffnang?



Ada yang tanya, kenapa aku dah buang iklan nuffnang dalam blog ni? Dah putus asa ke apa? Untuk pengetahuan, terdapat beberapa blog yang aku wujudkan tapi yang paling aku monitor ialah Blog Ketegaq. Untuk Blog Ketegaq, Alexa rank dah kurang dari sejuta dan traffik UV semakin naik disebabkan beberapa teknik SEO yang aku gunakan. Blog ni pulak aku lebihkan untuk peribadi. So, kalau korang jumpa nama 5zol tapi link berbeza antara dua blog ni jangan pulak terkejut. Memang dalam dunia blog ni rasanya aku sorang je yang guna trademark 5zol. 

Blog personal ni aku jarang update coz tak ada idea tapi lebih friendly. Sakit demam, visitor yang blog walking sini selalu ambil berat. Berlainan pulak dengan blog berkonsepkan news n media iaitu Blog Ketegaq yang aku bangunkan. Kebanyakan yang singgah sekadar touch n go. Terima kasih sangat pada kawan-kawan yang selalu singgah sini walaupun jarang ada benda untuk dikongsi. Minta maaflah juga kalau ada kunjungan tak terbalas. Kalau ada link yang mencurigakan di Shout Box, memang jangan haraplah aku nak klik.

1 yang bergurau:

ΘΗΒΑ REAL NEWS berkata...

Blogwalking here..visit me back thanks