Azab Si Anak

Lihatlah wajah si ibu seperti tiada perasaan

Disebabkan kebanyakan video ini dari youtube telah dibuang, aku mengambil keputusan untuk memuat naiknya sendiri. Mengikut laporan kejadian ini telah berlaku setahun yang lalu dan pelakunya telah dikenakan hukuman. Sama-samalah kita mengambil iktibar dari apa yang terjadi.

Anak kecil yang belum mengenal dunia ini hanya mampu menangis

Sedangkan haiwan sayangkan anak, apatah lagi manusia. Walau dengan tersebarnya video ini, diharap ianya tidak mencacatkan hari ibu yang akan tiba tidak lama lagi. Beruntungnya kita mendapat ibu yang baik lagi penyanyang. Yang lebih menghairankan, mengapa mereka disekeliling tidak menghalang perbuatan ibu tersebut? Mereka sebenarnya berkemampuan. Ibu tersebut langsung tidak bersenjata. Pada aku, apa sahaja alasan yang diberikan langsung tidak boleh diterima.

video



10 yang bergurau:

Muttallif berkata...

Tak sanggup nak lihat video. Terlalu kejam.

5zol berkata...

harap2 mnjadi tauladan utk smua

icumm berkata...

dah tgk video ni..mmg sgt kejam..geram dkt semua terutama perakam tu...
jom join segmen ni ^^

http://icumm-icum.blogspot.com/2012/05/segmen-kenangan-hari-lahir.html

5zol berkata...

ha ah.. x mampu jdi ibu yg sempurna pun kurg2 biar la ada sifat perikemanusiaan.

Michelle Hopell berkata...

aku dah belasah dah perempuan kejam nih

5zol berkata...

wah.. tahniah.. pukul x ajak.. klu x leh join..

Munirah Shamsudin berkata...

Bila dah besar.












Aku nak jadi ibu yg baik.

Dah besar nanti lah.

5zol berkata...

nk jadi ibu kena bersedia.. bukan leh suka2 je jdi ibu..

Sally Yatiey berkata...

Kesian anak itu. Saya tengok setengah je haritu. Tak sanggup nak tengok lagi.

5zol berkata...

jgn salahkan anak bila dh besar blasah mak pulak...