Trick Blogwalking


Sebelum ni aku pernah pos entry tentang kelebihan fibox. Kali ni aku akan berkongsi trick untuk permudahkan blogwalking dari kotak ke kotak fibox tanpa perlu masuk ke blog empunya fibox tersebut. Trick ni  memang senang tapi kelemahannya tidak dapat memberi hits kepada blog empunya kotak fibox tersebut. Jadi berlakunya sedikit penipuan disini. Tapi kalau dah namanya trick memang la menipu kan. Terpulang pada diri korang sendiri sama ada nak guna trick ni atau simpan sebagai ilmu pengetahuan sahaja. Dengan trick ni, korang tidak perlu menggunakan software auto blogwalking atau sebarang perisian lain. Korang cuma perlu mengubah sedikit angka sahaja dari url yang diberikan di bawah ni:

http://s1.fibox.ws/chat.php?2

Nombor 2 yang dihighlightkan tu boleh ditukar kepada sebarang nombor. Setiap kotak fibox yang didaftarkan mempunyai angkanya sendiri. Korang boleh tukar mengikut turutan menaik seperti 2,3,4 atau secara random seperti 10,19,51. Ikut korang la nak mulakan dari 2 hingga 6000 ke atas pun boleh. Tapi dalam banyak-banyak kotak tu ada jugak yang owner blog tak aktif lebih dari 3 bulan dan ada juga yang langsung tiada mesej

Kenapa kita tak mulakan dari nombor 1? Sebabnya nombor 1 khusus untuk kotak fibox official.Content mesej ikut korang la nak buat spam ke, iklan ke, atau suruh owner blog follow blog korang ke terpulang. Jangan tulis '5zol suruh buat spam di sini' sudah. Semoga trick ni dapat membantu korang.


9 yang bergurau:

Lina berkata...

waa informaC yg menarik.. tq sahabat.. hehehe

Unknown berkata...

test le dlu lina

Azira Ldu berkata...

orang dapat tahu ke trik ni??

Unknown berkata...

cehh rupanyer ko tinggal komen kt fibox ak gne cara upa nyer..ciss skli lg..haha

http://komik2malaysia.blogspot.com/

Unknown berkata...

org x tahu pun.... jgn risau k...

Linggar's Blog berkata...

informasi yang sangat menarik,boleh di coba xixixi :D

Unknown berkata...

silakan.. moga sukses

Unknown berkata...

erkkk .. hahaha ... sebab tu lah aku site lock kan aku nye fibox , cbox , busukbox. haha. untuk prevent benda ni :D

apa2pun p[erkongsian yang menarik

Unknown berkata...

haha... x salah belajar.. yg jdi slhnya klu salah guna...